poniedziałek, 9 stycznia 2017

Live, Laugh, Love!

Hej! Jest mi niezwykle miło, że moja przygoda z Piątek Trzynastego trwa nadal 
i kolejny rok mogę inspirować Was swoimi pracami.
 Na dziś przygotowałam kartkę z niezwykle pozytywnym przesłaniem - żyj, śmiej się, kochaj!
I mam nadzieję, że zainspiruję Was do takiego właśnie noworocznego postanowienia :)

Hi! I am very pleased that my adventure with Friday the Thirteenth is still going on  
and that I can inspire you with my work through this year. 
Today I have prepared a card with an extremely positive message - live, laugh, love! 
And I hope that it will inspire you to enter into such New Year's resolution :)



Użyłam: // I used:
   


Serdecznie pozdrawiam!
Best regards!

http://www.p13.com.pl/search/label/Bligu


2 komentarze:

  1. Wspaniała kartka!
    I gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Słonecznie i pozytywnie :) A na kartce wypisane najlepsze noworoczne postanowienie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...