poniedziałek, 30 listopada 2015

Paris - mon amour

Cudowne warsztaty z Gosią i Scrap Butikiem
skłoniły mnie do sięgnięcia po zdjęcia z 
"corocznej rocznicowej podróży poślubnej" ;)

Efekty zobaczcie sami :)


 

Save the date - zapamiętaj tę datę i zapamiętaj to miejsce :)
13 lat po ślubie - Luwr pomagał odczarować tę trzynastkę ;)


Galeria Lafayette - oczu pląs, kieszeni drenaż :)


Lokalne specjały zawsze smakują najlepiej.





Cudne przekładki dodały zdjęciom sporo uroku.



Każda strona ozdobiona :)
Każda innej wielkości :)


Niektóre kryją ciekawe niespodzianki:
tajemnicze skrytki...


i harmonijki ze zdjęciami ;)




Są też takie - "pojawiam się i znikam" ;)



Foliowe przekładki zdobią z jednej i z drugiej strony!


Zobaczyć Luwr i umrzeć!
A i jeszcze "zamacać" takie jędrne pośladki...





O tym, że inspiracja jest wszędzie, przekonaliśmy się na wystawie sztuki współczesnej :)


No i symbol nad symbole :)

Skoro dobrnęliście aż tu, to znaczy, że jesteście niezwykle wytrwali :)
Pozdrawiam Was serdecznie :)



6 komentarzy:

  1. Przepiękny albumik <3 będzie świetna pamiątka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pośladki zamacała :) album piekny wykonała! Byłam tam, magiczne miejsce! Agata album jest cudowny...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow świetny :) Bardzo mi się podoba świetne dodatki super kolory !!

    OdpowiedzUsuń
  4. a mój komentarz wcześniejszy zniknął :( zabrałaś mnie w romantyczną - Waszą ;) - podróż do Paryża... album wspaniały, muszę kiedyś tam pojechać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...